GomesWeldingService
New member
Hey peeps.
Ik ben fabio, wel gekend als gomes welding service.
Ik heb een e36 coupe 2.3i origineel 170pk en kon het niet verdragen om kletsen te krijgen van een e46 2.0 diesel 150pk (mijn vorige wagen) dus is het spelletje begonnen .
Heb dus een e46 2.8 motor gerviseerd op de kop kunnen tikken van een oude man die in afrika in de meine werkte en deze blok daar bij bmw zelf had gekocht en laten overvliegen naar nederland om zelf een circuit wagen van te maken.
Door gezondheids problemen heeft die het niet kunnen realiseren dus heb ik mijn kansen maar gewaagd.
Na veel werkuren zweet bloed en gevloek heb ik mijn mooi keurbaar trackday machientje dan tog nog kunnen waarmaken
Nu Ik kan met trots zeggen dat er.niet veel meer kunnen volgen met 250pk en 1300kg en topspeed van + 260kmph /verder is nog onbekend
Wat heb ik precies gedaan hoor ik je al zeggen ... hier komt die van voor naar achter..
Op maatgemaakte kabelboom obd2
Cold air intake
M50 intake
M54b30 injectors
Gefreesde inlaatpoorten +15% volume
Gefreesde uitlaat poorten +15%volume
shmiedman spagetti uitlaat col.
2.5 decat X pipe
Remap door frank voordehaken.
Getrag e46 6bak
Zelf ingekorte cardanass
Gefreesde brembo E46 2.8i remmen rondom
Bilstain pro kit veeren
3.15 visco sper diff van e30
Black Powerflex rondom heel de wagen.
Hankook semislicks 225 40 17
Dus tot zover zijn we vandaag.
Ik heb.nog een paar plannen zo als 135i 4 pods remmen te monteren en met wat geluk een gpower compressor maar dat zijn nog maar enkel toekomst plannen .
Moest je ooit nog vragen hebben ivm een dergelijke swap just ask.. wil be glad to help
Ik ben fabio, wel gekend als gomes welding service.
Ik heb een e36 coupe 2.3i origineel 170pk en kon het niet verdragen om kletsen te krijgen van een e46 2.0 diesel 150pk (mijn vorige wagen) dus is het spelletje begonnen .
Heb dus een e46 2.8 motor gerviseerd op de kop kunnen tikken van een oude man die in afrika in de meine werkte en deze blok daar bij bmw zelf had gekocht en laten overvliegen naar nederland om zelf een circuit wagen van te maken.
Door gezondheids problemen heeft die het niet kunnen realiseren dus heb ik mijn kansen maar gewaagd.
Na veel werkuren zweet bloed en gevloek heb ik mijn mooi keurbaar trackday machientje dan tog nog kunnen waarmaken
Nu Ik kan met trots zeggen dat er.niet veel meer kunnen volgen met 250pk en 1300kg en topspeed van + 260kmph /verder is nog onbekend
Wat heb ik precies gedaan hoor ik je al zeggen ... hier komt die van voor naar achter..
Op maatgemaakte kabelboom obd2
Cold air intake
M50 intake
M54b30 injectors
Gefreesde inlaatpoorten +15% volume
Gefreesde uitlaat poorten +15%volume
shmiedman spagetti uitlaat col.
2.5 decat X pipe
Remap door frank voordehaken.
Getrag e46 6bak
Zelf ingekorte cardanass
Gefreesde brembo E46 2.8i remmen rondom
Bilstain pro kit veeren
3.15 visco sper diff van e30
Black Powerflex rondom heel de wagen.
Hankook semislicks 225 40 17
Dus tot zover zijn we vandaag.
Ik heb.nog een paar plannen zo als 135i 4 pods remmen te monteren en met wat geluk een gpower compressor maar dat zijn nog maar enkel toekomst plannen .
Moest je ooit nog vragen hebben ivm een dergelijke swap just ask.. wil be glad to help