Coach
Active member
Mijn eerste E36 cabrio was een 325i automaat die later omgebouwd was tot 328i automaat met een M50 inlaat. Helaas kreeg ik bij die auto de koeling niet onder controle en ik heb 'm toen ingeruild tegen een E46 320i cabrio om op vakantie te gaan. Die E46 was echt een heerlijke auto, maar de E36 cabrio bleef toch lokken. Na een tussenstap met een 318i heb ik eind vorig jaar (geloof ik) een andere 318i gekocht in precies dezelfde kleur maar met airco en sportinterieur. Aangezien we jaarlijks naar Spanje rijden met de cabrio is airco echt een vereiste.
E36 318i cabrio 1994
Het interieur bij aanschaf
E36 318i cabrio 1994
En het interieur na wat geknutsel
Untitled
Woodline vind ik echt prachtig.
Nog een paar 'upgrades'
Subtiel spoilertje
kofferbak lip
Voorzijde verlaagd en skirts geplaatst
Verlaagd en skirts
Verder zijn de meeste zaken die ik gedaan heb vooral in het interieur. Het complete dashboard is zo'n beetje vervangen, aangezien er veel in geknutseld was en er dus veel kapot was. De complete verlichting werkt ook weer en het analoge klokje is vervangen door een ATA-boordcomputer
E36 318i
ATA
E36 318i cabrio 1994
Het interieur bij aanschaf
E36 318i cabrio 1994
En het interieur na wat geknutsel
Untitled
Woodline vind ik echt prachtig.
Nog een paar 'upgrades'
Subtiel spoilertje
kofferbak lip
Voorzijde verlaagd en skirts geplaatst
Verlaagd en skirts
Verder zijn de meeste zaken die ik gedaan heb vooral in het interieur. Het complete dashboard is zo'n beetje vervangen, aangezien er veel in geknutseld was en er dus veel kapot was. De complete verlichting werkt ook weer en het analoge klokje is vervangen door een ATA-boordcomputer
E36 318i
ATA